RB iconIP iconMPE iconRBAS iconRouse icon

DAF XF 105; 13879980066; 13879700066; 13879880030; 138

Cena brez DDV

FavoritePriljubljena
shareDelež
Save searchShrani iskanje
Natisni

INFORMACIJE

Kategorija stroja / vozila
Motorji
Znamka /model
DAF XF 105; 13879980066; 13879700066; 13879880030; 138
Dodatne možnosti
Obnovljeno
Država
Poljska
Splošna ocena
1
2
3
4
5
Mascus ID
4CC8FAD4

CENA

Izberite valuto

PODROBNOSTI

Inventarna št.
AC030630547
Zadnji pregled
2021-11-03
ID dela
1689175R; 1830547R; 1897354;
Serijska številka proizvoda
13870152302; 13872970002; 13879880002; 13879980066; 1830547; 1689175; 1679178; 1679177; 1689175;
Se prilega na naslednje stroje
DAF; DAF XF; DAF XF 105;
Informacije o stanju/garancija
12 months
Drugi podatki
Ponudba vključuje regeneriran turbopolnilnik za DAF, DAF XF 105 OE številke: 13879980066; 13879700066; 13879880030; 13879700030; 13879880009; 13879700009; 13879880004; 13879700004; 13870152302; 13872970002; 13879880002; 13879980066; 1830547; 1689175; 1679178; 1679177; 1689175; 1689175R; 1830547R; 1897354; vozila: DAF XF DAF XF 105 motor: MX310 310/420 KM MX300 300/408 KM MX300 276/375 KM Leto proizvodnje DAF: od 01.2004 Regeneracija kompresorja DAF XF 105 sestoji iz povrnitve 100 % učinkovitosti naprave. V praksi gre za zamenjavo dotrajanih delov s popolnoma novimi z enakimi tehničnimi parametri. Vsak element je temeljito preverjen, celota pa je po postopku regeneracije podvržena strogim preizkusom kakovosti. Za izdelek velja 12-mesečna garancija Namen uporabe turbopolnilnika: Turbo polnilnik v DAF XF 105 se posredno uporablja za povečanje moči motorja z notranjim zgorevanjem. To se naredi tako, da se v pravem trenutku poveča količina zraka, ki vstopa v jeklenke. Gorivo se lahko dovaja v motor v poljubni količini, edina težava je dovajanje dovolj velike količine kisika, potrebnega za proces zgorevanja. To je namen uporabe turbopolnilnika. Načelo delovanja turbopolnilnika: Turbopolnilnik DAF XF 105 poganjajo izpušni plini motorja z notranjim zgorevanjem, ki prehajajo skozi turbinsko kolo in se izpuščajo naprej skozi izpušni sistem. Skozi gred se vrtenje rotorja turbine prenaša na rotor kompresorja. To pa stisne zrak, ki teče skozi dovod in filter. Zrak se lahko nato usmeri naravnost v sesalni kolektor. Vendar se pri večini avtomobilov, predvsem v sodobnih izvedbah, uporablja intercooler, pri katerem se po kompresiji segreti zrak ponovno ohladi, preden se vnese v zgorevalno komoro. Če niste našli turbopolnilnika steNaprej

Arcoore Parts Sp. z o. o.

Piękna 58/17 50-506 Wrocław Dolnośląskie Poljska
1
Leta na Mascusu
report adPrijavi sumljiv oglas